Tuesday, 10 December 2013

Ber Shaklee laa plok....

huiii lamanye x berblog.....erm nie dah Disember 2013.... tak lama dah nak masuk 2014....

Sebenarnye 9 Disember yang lepas baru je register jadi ahli Shaklee.....

hehehe nak belajar berniaga plak.....

mula - mulanya tgk ade member fb nie makan salah satu produk shaklee nie dan citer pasal diri dia ngan makan vitamin tu....pastu rase cam nak try laaa makan vitamin tu....
Order lahh ngan member ofis...erm lambat sgt dapat feedback...jadi aku malas arrr....

Suatu hari jumper ngan sorang master shaklee nie yang mane cam sedara jauh2 gak laaa...(yang sebenarnyer x sedara pun hehehe) pastu tengok dia punye bisness dalam shaklee nie sangat berjaya sampai siap behenti keje dan dapat bonus kereta lagi....so rasa terpanggil untuk join....x dapat jadi cam dia pun tak per....just nak tambah pendapatan je.....

sekarang dah cube makan Ostematrix

dan makan Alfalfa nie...ia baik untuk wanita.....
nak jadikan testemoni diri sendiri dulu baru yakin nak berniaga tak gitu hehehehe.....




No comments:

Post a Comment